طراحی و مدیریت سایت
امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
<--!کدهای اختصاصی-->

دانلود مجموعه 163 قالب آماده طراحی سایت Template Monster Web Templates

 

 

کمپانی تمپلیت مونستر به صورت تخصصی در زمینه طراحی قالب های آماده وب سایت فعالیت میکند. کاربران میتوانند نمونه قالب ها را در سایت این کمپانی ببینند و سپس قالب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

اما در این مطلب، 163 قالب زیبا از مجموعه قالب های Template Monster را به صورت یکجا و رایگان برای شما آماده کرده ایم!

 

با استفاده از قالب های آماده سایت، شما میتوانید بدون نیاز به طراحی اولیه و فقط با ویرایش قالب مورد نظر خود، سایت تان را با قالب دلخواه راه اندازی نمایید.

 

این قالب ها به صورت HTML و همراه با سورس تمام فایل های گرافیکی میباشد.


سورس های ارائه شده برای هر قالب عبارتند از:

- فایل های PSD لایه باز عکس ها و لوگو ها، قابل ویرایش در فتوشاپ

- سورس گرافیکی دکمه ها و اجزای مختلف سایت

- فایل های HTML قابل ویرایش برای صفحات

- فایل های FLA شامل سورس فلش های استفاده شده در هر قالب

- فونت های مورد نیاز هر قالب

 

دسته بندي: طراحی و مدیریت سایت,

نرم افزار طراحی سریع و آسان وب سایت - Easy Website Pro Unlimited v5

 

 

Easy Website Pro Unlimited یکی از نرم افزارهای جدید و متفاوت از دسته نرم افزارهای طراحی وب سایت می باشد که ابزارهای حرفه ای را با کاربردی بسیار آسان به منظور طراحی یک وب سایت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. حتی اگر هیچ اطلاعی درباره HTML ندارید، می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده ای مانند انتخاب از بین قالب (Templates) های موجود، اعمال رنگ پس زمینه دلخواه، قرار دادن foreground، ایجاد متن و لینک کردن آن و ... که Easy Website Pro در اختیار شما قرار می دهد یک وب سایت منحصر به فرد خلق کنید! شما حتی می توانید کلیپ آرت، عکس، لوگو، دکمه، انیمیشن، فلش و موسیقی دلخواه خود را تنها با چند ککلیک ساده به صفحه مورد نظر اضافه کنید و یا رنگ و دیگر اجزای موجود در قالب های آماده را تغییر داده و به ویرایش آن ها بپردازید و حتی قالب جدیدی ساخته و به محیط برنامه اضافه کنید. علاوه بر این Easy Website Pro به طور کامل از HTML و CSS پشتیبانی می کند و شما در هر احظه می توانید به مشاهده و ویراش کدهای HTML بپردازید.

دسته بندي: طراحی و مدیریت سایت,

نرم افزار طراحی قالب و تمپلیت برای سایت - Artisteer v3

 

 

Artisteer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت محصولی از شرکت Extensoft می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و ... همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دسته بندي: طراحی و مدیریت سایت,

نرم افزار طراحی سایت (با امکان طراحی استایل و قالب های مختلف) - Antenna Web Design Studio v4.0

 

 

Antenna Web Design Studio شما را قادر می سازد تا بدون داشتن تخصص در کدنویسی و HTML به طراحی و توسعه وب سایت های حرفه ای بپردازید. Antenna این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از Layer Transparency، صفحات اصلی، تعیین موقعیت دقیق پیکسل ها و ... تمامی تلاش و سلیقه خود را در ایجاد و انتشار یک وب سایت زیبا و مورد پسند بکار برید و به جای صرف وقت و هزینه در کدنویسی، تمام فعالیت های خود را بر روی زیباسازی و یک طراحی فوق العاده، متمرکز کنید تا هرکسی از تماشای سایت شما هیجان زده  شود.

دسته بندي: طراحی و مدیریت سایت,

نرم افزار طراحی وب و مدیریت سایت - Xara Web Designer Premium v7.1

 

 

Xara Web Designer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی آسان صفحات وب می باشد. این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و برای ساخت وب سایت کافی است قالب و نمونه را انتخاب نمایید و سایز و رنگ و عکس و متن را انتخاب کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات سایت های مورد نظرتان را طبق برنامه نویسی دلخواه طراحی نمایید و از آنها بر روی سایت خود استفاده کنید. امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری با CSS و HTML، بهینه سازی های انجام شده برای نمایش سریعتر و بهتر تصاویر در وب سایت و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Xara می باشد.

دسته بندي: طراحی و مدیریت سایت,

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد